Milý no name, ďakujem za odkaz

14. júna 2012, Ana, Nezaradené

Škoda, že anonymný, ale čo už 🙂 Linky sa dajú posielať aj anonymne, dokonca aj tie z tyzden. sk. Nehovorím, že to nie je škoda, lebo celkom by som si o tom pokecala. Pre upresnenie tým, ktorých to zaujíma: No name mi v reakcii na moj blog Nedalo mi to: Severné Kosovo

poslal toto:

Aj toto je \“severné Kosovo\“… Možno tam bude aj niečo o pánovi Markovi. http://www.tyzden.sk/casopis/2012/22/sever-kosova-je-paseracka-arena.html

O pánovi Markovi som sa tam nič nedočítala. Ale je mi jasné, že na týždeň.sk by sa jeho výpoveď o situácii na Severe nehodila. Tam totiž vykresľujú Srbov ako do hola vystrihaných mladíkov s pokazenými zubami s nafetovaným výrazom v tvárach, ktorí majú na tričkách podobizne Radovana Karadžiča, Ratka Mladiča či Vojislava Šešelja. Albáncov zasa vo vkusných zátišiach mešít pri západe Slnka v pozadí so zástavou s hviezdičkami EÚ.

Tak čo už 🙂 každá reakcia sa ráta.